Fältarbetet är slut och Familjen Falk är på besök

Fältarbetet är slut! Jag har träffat jättemycket fina människor och haft en väldigt givande månad. Nu kvarstår själva skrivandet. Just nu sitter jag och färgkodar intervjuer och deltagande observations-anteckningar. Det är roligt ^_^ 
Mina föräldrar var här i Göteborg på besök i helgen. Vi var på Ikea och handlade fina grejer till vår lägenhet, Marcus lagade veganmat och bakade veganbullar + bröd (se bilder nedan) och så var vi på söndagsmässan hos den syrisk ortodoxa församlingen jag har varit hos genom fältarbetet för att säga tack och hej då. Jag kommer att sakna alla så!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Eran lägenhet ser så mysig ut ^_^ Lycka till med din uppsats nu <3

Svar: Tack sötast! Vad glad jag blir :DTack!!
Newwt

2016-03-05 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0