Mor och far i Göteborg/Varberg

Förra veckan besökte mor och far mig och Marcus i Göteborg. Vi åkte blandannat till Varberg där min morbror bor, badade i havet, tittade ut på stan från Ramberget, bilade genom Hisingen och besökte Ikea för inköp av diverse ting. Tack för att ni kom och förgyllde semestern <3 
 
På den sista semesterhelgen så har jag och Marcus spelat brädspel och tv-spel tillsammans med mina gamla kollegor från masterprogrammet. Vi håller ihop fint förstår ni <3
 
Marcus började jobba idag och jag börjar förbereda mig inför terminstarten (samt tvättar ALLT). Jag ska läsa en grundkurs i arabiska i höst vid Göteborgs universitet, det ska bli superkul förutom att föreläsningarna är alldeles för tidigt på dagen för min smak. Å andra sidan är det positivt då jag jobbar kväll och vill gärna hinna pusta ut innan arbetspasset börjar. Mitt förmodade sabbatsår verkar bli rätt fullspäckat. But Ka is a wheel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0