Västerås hos Systra Mi och Nightwish 2015

Det var ett långt uppehåll! Sorry! Jag har haft fullt upp med praktiken (som går finemang, forskar om konspirationsteorier), masteruppsatsen (som går bra, jag har fått grönt ljus av de jag ska utföra deltagande observation och intervjuer med), och Research Proposal till doktorandtjänsten (som inte går alls lika bra, ugh!).
 
Jag var i Västerås förra helgen hos finaste syrran <3 Hon bjöd på mat och vin och underbar festmusik <3 Tyvärr verkar mina bilder från helgen inte vilja lämna min ipad, å andra sidan kanske det är bra, det var lite väl mycket vin-tänder där!
 
Därefter åkte jag och kära Marcus till Stockholm, fick mysa runt med Matilda på Söder och såg Nightwish på Fryshuset! Det var så jäkla dödsbra. Jag grät så att jag hulkade, och Marcus som egentligen hade lovat sig själv att inte skrika (han har varit sjuk ett antal veckor), kunde absolut inte hålla igen :'3 De bilderna har vi iaf här!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Alltid lika tomt och sorgligt när en konsert tar slut ju!! >_<;

Svar: Jaaa! Jag ville verkligen inte att de skulle gå av scenen, det var bäst! Men de körde sitt slutnummer "Greatest Show on Earth" på typ 27 minuter, så jag kan väl inte klaga ;) <3
Newwt

2015-11-24 @ 19:58:30
Postat av: Jennie

Awesome!! XD

2015-11-25 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0