Halloween 2015

Halloween är min absoluta favorithögtid, och i år firade vi ordentligt! Först var Ted och Paula här, utklädda till Jack Skellington och en Hunter från Left for Dead. Jag var en 80-tals gothare och Marcus var Professor Remus Lupin <3 Vi gick på Halloween på Liseberg, urmysigt! <3 Där mötte Robert upp oss och vi firade ännu mer Halloween dagen efter hemma hos Aida med några ifrån min klass. Jag var Chucky från Child's Play och Marcus och Robert var Baronet och Grevet - lika adliga som vanligt, bara lite mer döda. Vi rockade på Nefertiti långt in på natten, you guys are the best <3
 
På tisdag åker jag till Jönköping och påbörjar min praktik på mitt gamla kandidatprogram Internationellt Arbete. Det ska bli jättespännande! Jag ska bland annat ingå i en forskningsgrupp angående globala familjer. Jag är borta till i mitten av januari, så jag kommer sakna Göteborg och min Marcus något otroligt <3
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Trevligt ni verkade ha det! Själv hade jag feber >_< Lycka till på praktiken!! <3

Svar: Ledsen för sent svar!Ja det var supermys, men vi missade Skräckhusen för att vi drack öl för länge haha!
Neeeej inte feber på bästa högtiden! D:
Tack cutie!
Newwt

2015-11-02 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0