Stress, för mycket afghansk mat och kvinnodagen

Jag är hemma i Mariestad och dödsjobbar! Uppsatsen ska redovisas på tisdag redan! Vad handlar uppsatsen om frågar ni? Jag skriver om svensk-afghaner i Mariestad, och har fokus på home-making. Det kommer nog bli bra, om jag inte dör av stress innan. However the outcome; jag har träffat en massa underbara människor på bara två dagar. Jag har fått presenter, fått se massa bilder från Afghanistan och och blivit bjuden på SÅ MYCKET MAT!
Grattis på kvinnodagen förresten! Eller va?... pffft. </3 Önskar att jag kunde varit med och krossat patriarkatet idag vid Götaplatsen, så mycket folk! Även i andra ställen i landet såklart. Bra jobbat! Nu fortsätter vi för rättvisa! Börja med att lyssna på den här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0