Fangirlar Michael Jackson på arbetstid - ajaj

Efter en hektisk uppsatsperiod (nah nu överdriver jag, jag har mest käkat Skittles och spelat spel) så är det nu dags för en ny kurs. Uppsatsen (som fick namnet: History, Home and Hope: The narratives and the creation of home by first-generation Afghan Swedes and their families) ska lämnas in imorgon och det känns bra. Jag skrev den typ på en vecka (+ gjorde intervjuer och det som egentligen ska vara 'för-arbetet') så den senaste veckan har jag kunnat hitta på massa annat kul - som att äta Skittles till exempel.
 
På onsdag börjar nya kursen Understanding Culture, den är i två delar - först teorier och sen analysverktyg inom antropologi antar jag. Jag frågade precis Marcus om han skäms över att ha en flickvän som hamnat inom socialantropologi, jag hoppas det är okej. Jag vet inte ens om det är okej för mig. Vad hände, Livet? Svara mig.
 
Hur som helst, nu läser jag onsdagens artiklar och look what I found, a-hee-hee :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0