Marcus fyller år!

Ledigheten sitter fint kan jag tala om för er som inte upplever den eller precis börjat uppleva den. Jag jobbar ju kvällar, men det känns inte som att det är ett jobb, kan inte fatta att jag får betalt för att prata om det jag brinner för - djurs rättigheter :D
 
Imorgon fyller Marcus år så vi ska åka till hans familj i Vetlanda i helgen, men först väntar middag på en deli i Haga med rödtjut och sånt strunt <3
 
You're in my blood like holy wine
You taste so bitter and so sweet
Oh, I could drink a case of you darling

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vad trevligt ^_^ Gratulerar till Marcus oxå! XD

Svar: Han tackar så mycket!
Newwt

2015-06-06 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0