Tripping a Blind Man

Som sagt så är mini-uppsatsen färdig ^ Jag är väl halvnöjd. Det är inte det bästa jag har skrivit. Jag kan inte komma ifrån min inverterade-skrivstil. Jag skriver alltså allt extra krångligt och typ bak och fram. Jag kan inte sluta! Behöver typ gå om mellanstadiet. Hoppas examinatorn har överseende. 
Idag är det stormbyar över Göteborg, och det är ju alltid mysigt. Jag lyssnar på Type O Negative och läser mina klasskompisars uppsatser (säger man kollegor nu när man är vuxen?). 
You want to play God and I know you will
If that's the case I'll be the devil
 
Patience is divine but the virtue is not mine
Turn your cheek gets ripped off
That's why God gave us four

Kommentarer
Postat av: Becky

Vafalls! Har du gått och blivit vuxen nu? hmpf! Sluta genast upp med det ;) haha. jag säger klasskompisar fortfarande *vägra bli vuxen*

Svar: Hahaha tänker göra som du, Becky! Känns bäst så. Peter Pan ftw!
Newwt

2015-01-10 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0