Min kära samhällskritiska lilla bubbla

Konferensen på skolan gick bra idag :D Det var första gången jag redovisade på det här universitetet, och första gången på länge jag redovisade på engelska. Men det gick fint, förutom att jag råkade säga "goats generate offspring, milk and eggs". ehem.
 
Nu ska jag götta mig i att jag är färdig med kursen Thematic Issues (om jag blir godkänd dvs, eeeeeheeh) och dricka kaffe, kanske äta en bulle. Livet är fullt av möjligheter. Imorgon är det klassfest, det ska sitta fint :) Vi ska bli salongsberusade och snacka revolution. Jag älskar den samhällskritiska bubblan jag sitter i, jag älskar att folk nickar när jag säger att empowerment är ett kasst, simplistiskt begrepp. Vill.aldrig.komma.ut.i.arbetslivet.och.möta.verkligheten.
 
(Måste ha med en bild av Shikhee D'iordna från Android Lust för hon är så jävla bäst)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0