Gott nytt år (och framtidslöften)!

 

Gott nytt år! Festen i Göteborg var grym, en utav de bästa jag varit på faktiskt. Så bra att jag glömde min kamersladd hos L3 (Lucas, Lisen och Linda). Så ni får bilderna så fort jag sätter mig på en spårvagn :) Så länge kan jag ju säga att både jag och Marcus är excited för det nya året. Jag brukar aldrig ge nyårslöften, mest för att jag har varit nöjd med min tillvaro och hur jag har agerat. Jag är fortfarande nöjd, men jag skulle vilja höja min level så att säga. Då menar jag aktivitetsmässigt tillexempel. Jag vill inte bli så seg och stillasittande, mer: "upp och hoppa, ta en dusch, gå en promenad till affären" istället för "kravla upp ur sängen, lunka runt i pyjamas och sitta vid Facebook till klockan sex".
 

Fortsätta med dansen tillsammans med Suss och Lotta såklart! Nörda mer, mer rollspel! Och fortsätta med plugget i vanlig ordning. Skaffa mig ett jobb i sommar kanske vore smart :P Men framförallt att fortsätta utvecklas och förundras:

 

I do not need uranium or your fossil fuels.
Friction from curiosity powers my hydro-tubes.
Answers stem more questions and grow my algorithms anew
If there’s no concepts to grasp what would I do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0