Flytten är totally genomförd!

Nu är flytten gjord! Tack Majorna för ett underbart år, Hej Guldheden! Här kommer bilder ifrån en riktigt smidig flytt ändå, när mor och far var på besök med inflyttningsgåvor och kvällens supergoa middag gjord av Göteborgrs bästa vegankock - min Marcus! Han gjorde den sydkoreanska rätten Bipimbap, ni får gärna dreggla ikapp med mig om ni vill. Sesamolja is the shit.
 
Nu spelar vi Skyrim, fantiserar om alla Bioware merch som är på rea inatt och äter veganska chokladbollar. Imorgon börjar jag skolan igen :3 Kursen heter Research Design and Methods - är pepp!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad fint det blev! Är lite avis på att ni har ett fönster i badrummet, det har inte jag >_< Hoppas ni kommer trivas! <3

Svar: Tack! Vi är jättenöjda :') Ja, dte är härligt, specielt om man badar och det kommer in kall luft, mmmmh <3
Newwt

2015-09-01 @ 17:51:16
Postat av: Jennie

Jag får göra mig ett fönster jag med, in till grannen... XD

Svar: Hahahaha! Do it! :D
Newwt

2015-09-06 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0