Pris för bästa uppsats!

Imorses gick jag upp vid 5 för att vänta på en spårvagn i mörker, kliva på ett tåg med en Metro i handen, och komma fram till Jönköping för IA-dagen 2014! Alltså, mitt gamla program Internationellt Arbete med föreläsningar om migration, diaspora och transnationella relationer som var årets tema. Det var underbart att se många av mina gamla klasskompisar igen, utflippat på hög nivå <3 Sen var det prisutdelning för de bästa uppsatserna år 2014, Elin och Rickard kom på andraplats (WIHOOO! miljöfrågor i individualistiska/kollektivistiska kulturer) och jag och Matilda fick första pris för bästa kandidatuppsats! Vilken glädje! (Vi skrev om sociala rörelsers retorik kring moskéer i Sverige) Dagen avslutades med mingel med de andra klasserna på programmet och en öl med de bästa!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Wow, vad roligt!! GRATTIS!! <3

Svar: Tack så supermycket! :D
Newwt

2014-09-26 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0