Första dagen på Göteborgs universitet

Första dagen avklarad! Det gick hur bra som helst, jag vet att globala studier är utbildningen för mig. Alla i klassen har helt olika bakgrunder, nationaliteter och utbildning. Det fick jag reda på genom presentationen av oss själva som vi var tvungna att göra uppe vid katedern. Huuuu vad läskigt! Var tog alla mina forna teaterskills vägen? 
 
Trots handsvett osv osv så klarade jag mig, och när jag kom hem trött men lycklig gjorde Marcus sushi till mig! Gulle! Sen gick vi och förtidsröstade. Nu byter vi regering!
Babben kollar på när husse torkar bort sushiris från strumpan som matte skulle ha plockat upp från golvet men inte gjorde :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0