Where's the flow at?

Min sista seminarieuppgift vill visst inte skriva sig själv. Jag lämnade den inatt och hoppades att den skulle vara full av intelligenta insikter när jag öppnade den imorgon, men den är visst lika intetsägande idag också. Jag skriver om Orientalism v.s Globalism (à la Peter Marcuse), och lägger till den sociala konstruktionen av kön. Om någon känner sig manad så kan ni förklara för mig vad fan jag menar med det. Men oh well, jag brukar hitta på ett koncept som jag inte fattar och sen låta den förklara sig själv, och det har funkat hittills. Mina lärare verkar förstå sig på mina argument bättre än vad jag själv gör, jag har fått 4 av 5 poäng på de två uppgifter jag redan gjort.
 
Mitt största problem är att jag inte verkar tycka om någon plugg-musik idag. Jag sitter och bläddrar mellan allt från Manson, Beyonce och 80-tals synth, och inget duger.
Where's the flow at?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ibland har man såna perioder, när inget är kul och inget funkar. Det bästa man kan göra är att pimpla te, försöka sova och hoppas på att lusten infinner sig igen <3

Svar: Så väldigt sant, Jennie, tack <3 och det löste sig tillslut :)
Newwt

2014-10-19 @ 17:40:12
Postat av: Jennie

Vad bra! ^_^

2014-10-28 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0