Slottsskogen i oktober

Promenad genom Slottsskogen piggar alltid upp, men gör också att man får ont i benen (because hills). Idag är sista dagen i skolan för den här kursen. Alla föreläsare ska vara där och ha en paneldebatt. Vi studenter får ställa frågor, det ska bli kul :) vad som inte är lika kul är att vi kommer bli hemskickade med hemtentafrågirna som vi ska jobba med i sex dagar framåt. Well, bring it.
 
 Kursen har varit riktigt bra. Den har absolut fördjupat vad jag förut kunde om globalisering. Artiklarna vi har fått läsa har varit givande (med undantag förstås), och jag har klarat mig bra på seminarieuppgfterna. Jag är excited för nästa kurs! Tack och hej Theories and Perspectives, hallå där Thematic Issues.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0