Ett försök till återuppväckning

Den här masterutbildningen gör det svårt att göra den här bloggen kontinuerligt intressant. Det är mer som att jag ger den tillfälliga sessioner av hjärtmassage och sedan låter den ligga och kippa efter andan.
 
Hur som helst; utbildningen är superb. Många av mina klasskamrater har tvivel om hur relevant den är, eller åsikter på hur flummig den är. Jag trivs i flummet, i komplexiteten och av att veta att jag inte vet någonting i princip. Det kan kännas lite nerve-wracking, men också spännande, ingen kan förutse med särkskilt stor sannolikhet vad som kommer att hända i världen. Här är en utav mina allra första föreläsare på Göteborgs universitet, aktiv inom Occupy rörelsen, och en betydande liten guppy inom akademin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0