Grått och Gråt

Idag kom resultatet från min första kurs på masterprogrammet. Och det gick inte alls så bra som jag hade hoppats... G, men inte mer än så. Så nu har jag gråtit sönder lite. Inte just för att det är ett G, men för att man börjar tvivla på sig själv. "jag är medelmåtta, jag är inte smart, jag kommer inte kunna doktorera även om jag skulle vilja, jag kanske inte ens klarar av programmet."
 
Så nu har jag ingen lust att plugga ikväll, bara gräva ned mig i sängen och läsa det mörka tornet. Marcus frågade precis om han skulle ut och köpa choklad till mig. Ni kan nog gissa vad jag svarade <3
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Naaaw, lilla vän... <3 Du tror inte det bara är en liten svacka då? Du ÄR smart!! Jag hoppas det kommer bli bättre, jag är säker på att du förtjänar det. Dessutom känns det som att du pluggar 110 %, och man behöver ju vila lite oxå. Men choklad o tv-spel hoppas jag hjälper!! Kram!!!

Svar: Vad fin du är :) <3 Det kan absolut vara en svacka, men ibland tänker man "jag kanske inte har valt rätt", och det är jobbigt. Men livet fortsätter :) Det känns bättre nu dock, för många fick IG på den hemtentan, så den var nog rätt svår... Oh well, nya tider ;)JA det har jag verkligen tagit fasta på kan jag lova! ;) :D <3
Newwt

2014-11-24 @ 11:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0