I stormens öga

Det var ett tag sen jag skrev något ordentligt. Vilket beror på att jag är mitt uppe i en c-uppsats. Det går bra, alltså konstigt bra, med endast få och små svackor i mitt och Matildas guldkantade samarbete. Vi förvånar oss över att vi inte har mer ångest än vad vi har. Jag fick höra från folk att "när man skriver c-uppsats är det allt man gör, då hinner man inte ens duscha!". Och här sitter jag, nyduschad och taggad inför en Fancy Friday med Marcus. Så visst finns det tid för annat. Kanske har vi hamnat mitt i stormens öga där det är lugnt och stilla och förflyttar oss snart ut dit där en kaotisk storm väntar. 

Men jag tror inte det, har man swag så har man. Idag släpps Xscape av Michael Jackson, den finns på Spotify i detta nu! På med CTE-skjortan and put your groove on.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0