SPG - ett kärleksbrev till fansen

Ännu ett Steam Powered Giraffe-inlägg? Det kan ni ge er på! Fast bara en liten notis om hur fantastiska de är. Jag lyssnade precis på deras låt A Way Into Your Heart och överväldigas av hur lycklig jag kan bli av deras lyrics. För jag tror verkligen att de menar det de sjunger, och jag känner faktiskt en trygghet hos människor som jag aldrig träffat. Heh.
 
"It'll be alright, it'll be alright
 

You're not in this alone

 

Just keep on trying, keep on trying

 

you can take my hand in your own

 

We'll be there for you

 

when you cry or smile"

 

I min umgängeskrets gick det rykten om att man skulle lyckas få dem till Sverige i sommar. Men det verkar inte hända :( So sad </3 Oh well, jag ska se dem någon gång, och det med basta!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0