Life and Redrum

En och en halv vecka post-examen och jag ligger och oroar mig över att mitt slutbetyg ska hinna registreras så att jag blir behörig för min master utbildning, så att jag har en sysselsättning, så att jag får en inkomst, så att jag kan behålla lägenheten i Göteborg. Ja ni vet: Livet.
 
Annars har jag läst ut Doctor Sleep, en fantastiskt spännande och inspirerande resa i vår gamle vän Danny Torrance's liv. Son till Jack Torrance, R.I.P. osv.
 
The mind is a blackboard. Booze is the eraser.
**~*~*~*~**
Death is no less a miracle than a birth.
 

Kommentarer
Postat av: pappelin

det var många kloka citat, kommna ur en ung människas tankar.. bra gullet. <3

2014-06-16 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0