Hannah My <3 Marcus 1 år

14 juli - 1 år med Marcus Asplund Brattberg. Vilken lyckad heldag vi fick. På morgonen lagade en morgontrött liten herre pannkakor till mig och gjorde en rawfood cheesecake :D Vi skålade med mousserande och begav oss till Liseberg. Jag hade peppat i ett halvår minst för den dagen, och den blev ännu bättre än vad jag kunnat tänka mig!
För det första blev Marcus inte åksjuk, som vi trodde att han skulle bli, och efter ett tag blev han mer åkgalen än mig. Vi åkte Jukebox x2, Sagoslottet, Flumeride, Kållerado x2, Lisebergsbanan x4, Spinrock x2, Kanonen x3, Balder x2 och tillsist bestämde vi oss för att åka Helix. Vi var livrädda, men det var det bästa vi varit med om. Nattluften, alla lampor, Parisehjulet och resten av Göteborg i blickfånget. Efteråt sprang vi tillbaka och lyckades hinna med den sista åkturen av Helix innan parken stängde :D
Förutom allt åkande åt vi på den nya vegetariska restaurangen Green Room (fantabulös mat) och tog kort vid Michael Jacksons händer :D Wiiiieee! Can't wait 'til next year, and for this year with mah man to continue <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aa just det! Grattis till er!!! Plus att ni är snyggast!! XD <3 <3

Svar: Fan vad du är gullig! Tack :*
Newwt

2014-07-21 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0