Ett halvår med Marcus <3

Alltså, jag och Marcus är typ det sämsta och bästa paret ever. Han skrev till mig nu "Baby!! Grattis på halvårsdagen!!!". Som var igår (14e) och varken han eller jag kom ihåg det förrän nu på natten (15e). Jag kan tillägga att det snart är exakt ett år sedan han mötte mig i snöstorm utanför högskolan och vi skålade för vår kommande vänskap (och romans). Jag som hade tänkt att skriva ett superromantiskt inlägg här. Jag nöjer mig med en superromantisk bild här i min ensamhet.
Och med att säga att jag älskar honom väldigt, väldigt mycket.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Ekman

Så fina ni är ❤️

Svar: Tack så mycket Johanna! <3
Newwt

2014-01-15 @ 12:35:32
Postat av: Jennie

Grattis till er! ^_^ <3

Svar: Tack Jennie :* hihi
Newwt

2014-01-15 @ 13:48:38
Postat av: Mazen

Bra att ni funnit varandra =)
Säg till när ni vill dela Pizza!

Kram

Svar: Såklart vi ska, Mazen, det får bli snart det! Dunderkramar!
Newwt

2014-01-15 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0