Ghost B.C. - Valentine's Day

Glad Alla Hjärtans Dag på er :) Spotify insisterar på att jag ska lyssna på en samlingslista just denna dag med artister som Katy Perry, Mariah Carey, U2 och Justin Bieber. Det är bra ändå tack, jag nöjer mig gott och väl med Ghost B.C. Bandet som drar mig sju månader bakåt i tiden och låter mig återuppleva trevande dagar med Marcus. Idag är det vår sju månaders dag! Och vi ska ut på middag :3 Men först --> Statistiklektion nummer 3 väntar. Det är inte riktigt min grej.
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till er! <3

Svar: Taaack så mycket :D Har du flyttat in i lägenheten än? <3
Newwt

2014-02-14 @ 14:07:55
Postat av: Rickyboy!

Nu för tiden smiskar du ju rumpa på statistik!

Svar: Haha ja vi får väl se när hemtentan kommer tillbaka ;) Om det är p<0,05 dödar jag någon
Newwt

2014-02-17 @ 22:20:07
Postat av: Jennie

Inte än, flyttar grejer. Kan tyvärr bara göra det på helgerna, har ingen skjuts annars. Äger inga möbler heller, så det är så tomt där nu ändå XD men hoppas på att snart komma till rätta ^_^ hur har det gått med din flytt då? Ni får plats båda två? XD <3

Svar: Ja okej då tar dte ju ett tag :ODet gör du nog, blir superskönt ju :D
Jo det går fint! lite jobbigt att byta ner sig till 1 garderob när man förut var bortskämd med 4, men vafan, levde ju in 2 och en halv månad i Sydafrika med tre klädbyten liksom. Man klarar sig ;)
Newwt

2014-02-18 @ 11:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0