Valupptakt Vänsterpartiet och Louise på besök

Valupptakten på Mariaplan i lördags var en fullträff. Jag önskar att alla väljare kunde varit med och blivit övertygade om att Vänsterpartiet är det partiet du kan lita på och att vår politik gynnar alla, även kommande generationer. Lite regn, men mest solsken, och mer folk än beräknat: över tusen pers var där!
 
Jag och Marcus fortsatte att fira regeringens avgång tillsammans med Louise. Vi gick ut på Rockbaren på kvällen och resten av helgen var bara bäst. Idag, måndag, fortsätter krånglet med min registrering. Ladok verkar vara helt nere..? Jag har ringt fram och tillbaka hela dagen, sådana där koordinatorer är löjligt svåra att få tag på, och när man väl får det är dem ohövliga och korta. Jag hoppas jag får pengar av CSN snart iaf. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0