Sommardvala

Nästan en hel månad av tystnad. Vad fan hände?
 
Vi flyttade till Göteborg för lite mer än två veckor sen, och det var inte det lättaste kan jag säga. Vi ägnade varje dag därefter åt att försöka få iordning på allt.
 
Sen gick vi i ide. Det har varit alldeles för varmt det senaste, det vet väl Västmanland om några? Det är som att kroppen brunnit upp och samtidigt kondenserat till en stor svettpöl på golvet. Jodå. 
 
I ärlighetens namn har vi mest spelat och läst en jäkla massa (jag tror att bilderna nedan sums it all up)
Jag har fått reda på att andra dagen på master utbildningen ska vi ha prov. Så jag ägnar dagar åt att läsa om kurslitteratur från min kandidat. Nu lyssnar jag på System of a Down och peppar inför kunskap och förändring. 
 
(Bilder på den färdiga lägenheten kommer längre fram i augusti ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0