Att rädda världen och universum

Imorgon börjar jag min masterutbildning. Och förvånansvärt nog är jag inte det minsta nervös. Jag tror dock jag vet vad det beror på: jag är alltför upptagen med att rädda galaxen i Mass effect för att tänka på mycket annat. Jag har läst några av artiklarna vi ska använda i kursen, och pinsamt nog är det svårt att komma in i språket igen. Jag är nervös över att jag kommer ramla tillbaka i någon retarderad stappel-engelska imorgon (hela programmet är på engelska) och säga med svengelskt uttal "Heyj, my name is Hannah My and I would like to save the vorld, yes?".
 

Oh well, om jag kan besegra The Reapers ska jag nog kunna besegra denna masterutbildning, right?
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna ekman

Lycka till My!!! Det kommer gå galant. Nervositet är bara bra! kram

2014-09-01 @ 01:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0