56 Vetenskapliga artiklar och kärlek!

Marcus ligger och läser Terry Pratchett, jag letar kurslitteratur. Jag har redan beställt en bok som heter Globalization: the key concepts. Men det mesta inför den första kursen i september är artiklar och rapporter, cirka 56 artiklar ska läsas, och jag ska verkligen försöka ligga lite före och börja redan nästa vecka. Några artiklar som trissar upp mig enbart med hjälp av sina titlar och som jag vill läsa NU är:
 
Diasporas in Modern Societies: Myths of Homeland and Return
 
Neoliberal convergence in North America and Western Europe: Fiscal austerity, privatization, and public sector reform,
 
Multiculturalism: Success, Failure, and the Future. 
 
 

Jag är så himla glad just nu! (Och i den här byggnaden ska jag plugga!)
 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är lite avundsjuk över hur ambitiös du är, men önskar dig lycka till! ^_^

Svar: Tack så jättemycket! Det ska bli spännande :D
Newwt

2014-08-16 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0