So lonely

Åh vad jag är ledsen idag. Sömnen vi fick inatt kändes som en sekund innan det knackade på dörren och vi var tvungna att gå upp. Jag är smått bakis och har världens bula på benet efter att vi lekte i parken igårkväll innan vi gick in på puben där Grimner spelade. Allt jag har gjort idag är att sova, handla och ligga under filten med Babben (som är glad av att vara hemma i tryggt förvar efter att jag tappade bort henne i Motala igårnatt två gånger om). Jag är ledsen för att Marcus är borta på turné nu jättelänge. Vi ses inte på tre veckor ungefär. Det värker i hjärtat. Lonely. Tycker att Ronja kan komma hit och skeda lite och spela Alan Wake, då skulle jag känna mig bättre till mods.
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Naaaw... <3

Svar: <3 <3 <3
Newwt

2014-04-13 @ 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0