It's prime time, bitch! -Don't fuck with the Chuck!

Jag tog en kort paus från mitt pluggande och träffade efterlängtade Yessica (som jag i mitt huvud kallar för Raven) :D Vi lunchade och hämtade sedan ett hemligt litet paket till mig på Maxi. Vad kan det vara där i? Jo, mina Halloween utstyrslar! Jag tror jag har skrikit högt konstant i en halvtimme, allt är så jävla coolt! Det är tänkt att jag ska sätta upp Chucky's ansikte på väggen och ställa upp Kruegers handske som inredning efter att jag använt det på Halloween. OH. MY. GAWD. det kommer bli så episkt. Jag vill att det ska vara Halloween nuuuu!
"I'm going to split you in two." "There's only one cure for me, buddy boy. You gotta die!"
Surprise! Did you miss me Andy? I sure missed you. I told ya. We were gonna be friends to the end. And now, it's time to play. I've got a new game sport. It's called Hide the Soul. And guess what? You're it!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Omg, va coolt!!! awesome!!

Svar: Taaack :D
Newwt

2013-09-19 @ 08:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0