Active Child, Tame Impala

Det är sjukt vilken bra musiksmak jag har. Jag har suttit och stirrat på dataskärmen i ungefär en och en halv timma nu utan att ha skrivit ett ord på uppsatsen, men ångesten i halsgropen. Sätter igång en nyupptäckt artist Active Child och en gammal goding; Tame Impala(ett bandnamn jag innan Sydafrika uttalade med svensk accent då jag inte hade en aning om vad en impala var) så nu sprudlar idéerna! Kärlek till universum.
Lägger ut en bild på en kudu också, ett djur större än en älg som jag och Elin stötte på ansikte mot ansikte i natten. Jag valde den här bilden för att visa storleken, men också för att få sprida mitt rasistiska hat mot africaans som gladeligen skjuter villebråd för jämnan. hemhem
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0