Återförening!

Jag är tillbaka! Och det känns skumt. En del klasskompisar som har varit ute på respektive platser ute i världen säger att det är som att resan var en dröm, att vardagen här i Sverige är så bekant att man lätts junker in i den igen. För mig är det tvärtom. Att sitta här i min gröna studentlya och lyssna på Danger - Keep Away med Slipknot är overkligt och jag känner på mig att vilken sekund som helst nu kommer jag att vakna upp i vårt sandstensfärgade lilla hus i Suncity. En del av er har läst min och Elins blogg Into the Wilderness så ni vet mycket väl hur underbart vi har haft det. Jag har en plan på att lägga upp några bilder och berättelser här iaf inom en snar framtid. Just nu vill jag bara gotta mig i min familj och mina fina vänner som har välkomnat mig hem, blandannat desa pojkar!
Knatte, Fnatte och Tjatte hade även en reunion igår och intog Jönköping som nu står i vårblom!
Elin agerar HM-modell.
Och nej, Itu och Dimama (aka Imbali och Duduzile/Brunhilde och Hulda/Sockervaddet och Fötet har inte tröttnat på varandra än.
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så skoj att ni kommit hem igen, har läst eran blogg ^_^

Svar: Wiie tack! :DHörde att du och nemo träffats några gånger, kul! :D
Newwt

2013-05-16 @ 22:38:00
Postat av: Jennie

Yup ^_^ It's been fun XD

2013-05-17 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0