(SIC)

Jag ska på Metaltown i år med bästa Linda Filth, Kim och Louise! Vi ska se framförallt Slipknot och Korn :D Och plötsligt minns jag hur mycket Slipknot har betytt för mig under mina tonårsår. The Sumbliminal Verses var den första skiva jag köpte själv, då var jag 12, skulle fylla 13. Jag lyssnade på de minst en gång om dagen och jag vet inte hur många gånger jag har tittat på Disasterpieces dvdn.
 
Jag skrev deras låttexter på min väska, på mina byxor, på min spegel med rött läppstift. Jag skrev Maggot, IOWA och Voliminal under mina ögon med eyeliner och Scissors på mina skor. Jag målade mina naglar som Corey och grät till The Nameless på kvällarna.
 
Jag lämnade dem helt när jag fyllde 16 och avfärdade deras (då) nya skiva utan att ge den en chans. De intresserade mig inte längre, kanske för att så många buffliga killar laddade ner deras musik och hade det som kampmusik medan de skämtade om att "kicka negrer". Fan vad arg jag var då, heh :3 Men åh vilka minnen som kommer störtandes ned på mig när jag sätter på Tattered and Torn, Skin Ticket och The Blister Exists <3 Hur kunde jag glömma?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du var vacker då <3 du och Nemo måste passat bra ihop utseendemässigt XD

Svar: Hihi det vet jag inte... men tack ;)Haha, det gjorde vi! OCH personlighetsmässigt ^_^
Newwt

2013-06-13 @ 18:48:12
Postat av: Jennie

Får man fråga varför ni gjorde slut då...? :3

Svar: Hehe absolut. Vi växte ifrån varandra, vi var ändå ihop i ett år och sju månader, och det är lång tid för att vara så pass unga. Vi hade olika intressen, vänner och syn på livet. Och så bråkade vi en del x) Haha, men sånt gör man när man är omogen. Nu är vi nära vänner istället :)
Newwt

2013-06-14 @ 19:39:00
Postat av: Jennie

Det är ju bra det iaf! XD

2013-06-16 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0