You say that workin' is what a man's supposed to do

Veckan har varit rent ut sagt awesome med snyggaste Ronja och Michelle hos mig <3 Tack babes! Idag har jag pratat en väldigt massa i telefon, städat upp lite smått i min lägenhet, diskat och haft fest i min enkla boning som jag kommer sakna så mycket när jag flyttar ned till en lägenhet med kök på tredje våningen i detta lägenhetskomplex. Men det blir nog bra det också, jag är trött på att få mina fat krossade och min ketchup snodd.
 
Nu ska jag på en rundtur på stan, sen ska jag återvända till min Marcus. Eftersom han har jobbat hårt idag och inte jag så tänkte jag länka Michael Jackson - Working Day and Night som passar sig ytterst bra (plus att den är jävligt groovy), men blogg.se vill inte idag. Så sök på den, seaaaarch or die, f(r)iends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0