Sparrissoppa och andra nyttigheter utförda!

Den nya kursen Conflict Transformation började idag och ska innehålla detta:
  • Cultural aspects of conflict, violence and war
  • Conflict analysis and theories of causes of conflict
  • The development of attitudes, beliefs and behaviors relating to conflict
  • Strategies for addressing conflict, interventions in conflict situations and how to evaluate this work
  • Dealing with trauma and crisis situation
Spännande :D Efter skolan tvättade jag för första gången i min tvättstuga som var försvunnen i ett år och resten av det resterande halvåret jag har bott här så har det bara inte kommit för mig (jag har tvättat i handfatet, jag är ingen snusk!). Sedan begav jag mig i kylan till Maxi (35 min promenad tur och retur) för att hämta min kamera och min kurslitteratur, yay! Sen var det möte med Djurens Rätt och jag passade på att äta en underbar sparrissoppa och bläddra i kurslitteraturen. Ikväll börjar Game of Thrones igen, waah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0