Det konstigaste ever

Det konstigaste ever hände mig precis. Jag stod och lagade mat, hade dörren öppen till mitt rum och lyssnade på Little Susie av Michael Jackson. Plötsligt dyker en kille upp och säger "Är det du som lyssnar på MJ?" Jag svarar ja, och han säger att han är ett jättestort fan. Han ber mig vänta för han ska springa och tvätta. Jag sätter mig i mitt rum och käkar och strax kommer han tillbaka. Vi tjötar ett tag och han berättar att han heter Mazen och är dansare och dansar till Michaels musik i Brasilien professionellt. Han berättar även om att just denna söndag så har han prova-på-kurser här i Jkpg för Street, Modern Jazz och Michael Jackson dans! Jag fick en stor kram innan han gick och vi sa att vi skulle ses på söndag. Haha, vilken tur jag har, det är ju inte sant.
Thanks Mike!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0