Tacktal och Efterfest

Efter en härjande och elak dag sträckte jag mig precis efter en näsduk för att torka mina glädjetårar men fastnade med foten i ett band från mina byxor och föll handlöst till marken. Jag skrattade högt i ett lyckorus medans nedanstående låt spelades på en alldeles för hög volym för detta lägenhetskomplex.
Varför denna lycka efter en dag med svettiga handflator, tunga kassar, ifyllande av blanketter och ansökningar och för lite mat? Jo, för det hårslitande arbete med en deadline om 2 timmar är klart, och jag trodde inte att jag skulle klara det. Jag blev t.o.m. riktigt nöjd.
Men jag hade aldrig, aldrig klarat det utan min sockertopp, min Hulk, min Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0