En vandringtur med Google Earth

Vilodagen söndag var inte en vilodag för denna tjej. Först bar det av till Elin för att skriva vårt PM till B-uppsatsen som vi ska skriva ihop i Afrika. Jag vill inte säga allt, men preliminärt ska den handla om EE, Action Competence och Lapalala Wilderness Outreach Programme. Känns hur bra som helst! Jag har precis gjort vår struktur nu. FETASTE innehållsförteckningen hittills! Hur kommer då C-uppsatsen se ut?
Dagen fortsatte med att jag lunchade med Peter och började jobba på vår projektansökan som jag skulle fixa till när jag kom hem. Men tror ni inte att jag raderade skiten ur den? Jodå, så det är bara att börja om från början. Heh. Så för att muntra upp mig själv satte jag igång Google Earth och sneglade på vart jag ska befinna mig om 12 dagar (waaaah, känns som att det var 12 VECKOR nyss).
Här är det lilla community:et Vaalwater som vi ska byta fordon, samt handla i. Enligt skylten verkar de erbjuda vegmat, score!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh, hoppas du får kul på resan, och lycka till med uppsatser och allt! XD Btw, visst skrev du att Nemo fyller år på våren? När? XD

Svar: Tack så mycket :''DFjärde april :D Ska du skicka något? Isf bor han inte kvar där han gjorde, vet inte om han är skriven någonstans nu. Men han bor hos sin kompis Bobba. Kan hitta den adressen om du vill ;)
Newwt

2013-02-17 @ 21:42:01
Postat av: Jennie

Tja, det vore ju snällt XD

Svar: Nemo Hidfalk C/o Jimmie LidénNorra Trängallén 21B
54146 Skövde
Newwt

2013-02-18 @ 13:31:29
Postat av: Jennie

Ok, tack! ^_^ men jag är troligen för blyg för att skicka nåt ändå XD

Svar: Nej, detta är din chans ju! Shamone girl, man lever bara en gång! Han kommer bli jätteglad, han behöver lite uppmuntran just nu, seriöst...
Newwt

2013-02-18 @ 20:25:09
Postat av: Jennie

"Ja, hej hej, din passiva stalker här! Du känner inte mig, och jag känner inte dig, för jag vågar inte, för jag är ett psykfall >_<..." Jag tror inte det kommer bli så bra... >_<;

Svar: Du kommer inte vara en passiv stalker om du tar kontakt nu dock :) DÅ kommer du vara en intressant beundrare. Alla gillar intressanta beundrare.
Newwt

2013-02-19 @ 14:33:20
Postat av: Jennie

Tja, det kanske är sant... XD

2013-02-19 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0