The Stand

Skövde treated me well today ^_^ Jag köpte både underkläder och Silent Hill 2 och 3. Jag läste även ut Det Mörka Tornet del 4 idag, och när Revolvermannen och hans ka-tet äntligen mötte trollkarlen i ett förpestat Kansas bad han dem att istället för Marten kalla honom Flagg. Detta fick mig att tjuta av glädje då jag förstod att demonen Randall Flagg i boken The Stand är samma som trollkarlen Marten i Det Mörka Tornet. Genialiskt. Så jag blev så pepp på att läsa The Stand att jag lånade den på en gång :D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Silent Hill 2 är ett av mina favvospel!! ^_^

Svar: waaah colt, jag har inte spelat något av dem ännu :D Men de verkar helgrymma!!
Newwt

2013-08-07 @ 08:50:10
Postat av: Jennie

1:an är oxå riktigt bra tycker jag ^_^ inte snyggaste grafiken, men troligen det creepi-gaste av dom XD

Svar: Är det så? :O :D Måste jag prova <3
Newwt

2013-08-08 @ 17:27:08
Postat av: Jennie

Jag gillar starkt dom lite äldre spelen, lite retro, typ Tomb raider 1, o 2, Resident evil, Tekken osv osv XD Det var tider det... ^__^

Svar: Ja, skoja inte! De har en väldigt speciell charm. Urmysigt! Tomb Raider tex, waaaow
Newwt

2013-08-10 @ 18:45:44
Postat av: Jennie

Det var tider, det! XD

2013-08-11 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0