Prinsens photoshoot

 
Årets kurslitteratur beställning inför hösten var lika besvärlig som alla andra år, om inte än mer besvärlig än andra år. Jag hade mer böcker att beställa (bilden ovan visar enbart hälften), jag hade samma, uttjatade, idiotiska system som jag alltid har så att jag tillslut varken vet ut eller in, och även om en del böcker fanns som pdf så blev slutsumman ändå hög. Det slutade med att jag rev mitt eget hår och skrattade hysteriskt.
Men åh, vilka underbara titlar. 15 poängs kursen Migration och Integration ledd av Tommy kan inte bli något annat än spektakulärt. Jag kan inte bärga mig, jag vill börja skolan NU!
Idag pysslar jag lite och gosar loss med min prins.
Bildbomb på hur jag försöker få honom att älska kameran, när resultatet bara blir att han hatar mig <3
<3

Kommentarer
Postat av: Becky

ohlala, vilken läsning du har framför dig! Du måste dela med dig sen, så jag vet om jag ska försöka ta den kursen om ett år :) Men stackar lilla vovven, du får va försiktig med en gamling som han ;)

Svar: Jaa-aa du! Nu känns det nästan oöverkomligt, har vi klarat att läsa så mkt förut? :O haha, men så känns det ju alltid :P Berget lutar alltid brant uppåt när man står vid botten som Joakim säger ;) Det ska jag absolut göra! :D
Hahah, ja, stackars lille gamlingen :( <3
Newwt

2013-08-08 @ 14:37:25
URL: http://buddhasoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0