Födelsedag i Mariestad

Idag firar jag min 21 års dag lite i förväg hemma i Mariestad. Det är hur mysigt som helst, och idag tror jag att jag förstod för första gången att jag var hemma i Sverige igen efter Sydafrika. Hah, knas. Här kommer en hederlig mängd bilder på familjen, djuren, presenter, fika och natur. Jag fick massa Stephen King böcker som jag hade önskat mig, och mamma hade packat ned en liten grön filur med clown näsa som hon tyckte var lik Pennywise. Jag fattade inget.
Mor och jag försöker göra en duckpout, lyckas halvdant.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, grattis i förskott!!! När är den riktiga födelsedagen? ^_^
Btw ser du så härligt höst-ig ut på dina naturbilder!! <3 Ha det bäst!! Kram!!

Svar: Idag (den 4e) är min riktiga födelsedag! Tack så himla mycket :DHihi vad söt du är ^^ Du med!! Massa kramar!
Newwt

2013-09-01 @ 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0