20 år = Anti-Age

Jag är sjuk,sjuk,sjuk, men ska åka tillbaka till Jkpg idag iaf. Himla fint väder är det, nu är äntligen september. Vackra,vackra höstmånad <3 September Sun och October Rust är den finaste tiden här i Sverige, därför ska jag aldrig flytta härifrån. Jag insåg igår att jag är utomlands så pass länge att jag missar hela den svenska våren nästa år. Känns skumt...
Här är bilderna från när en sjuk jag fyllde år :D Jag fick massa fina grejer som nya hörlurar,  massa Yves Rocher produkter (veganska och ekologiska) och nyttosaker såsom rakblad, handdukar och puder. Tack mor och far!

Det första jag ser på denna förpackning är att det står anti-age :'( Wuäää, 20 år och nu går det bara utför. Tur att det var för håret och inte ansiktet, någon slags uppbyggningscreme. Men dåligt namn som skräms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0