Det bästa dygnet i mitt liv

Jag satt ungefär här, lite mer till vänster och näst längst fram.
Min helg var den mest fantastiska helgen i hela mitt liv. Immortal showen var spektakulär, Dancing Machine, They dont really care about us och Childhood var dom bästa, av olika anledningar. Jag grät, skrattade, skrek och dansade. Dansarna, akrobaterna och orkestern var helt jävla sinnessjuka. Det enda som fattades var Michael. Om han hade varit där hade showen blivit den mest legendariska i världshistorien.
Efterfesten var... jag har inget adjektiv som kan beskriva den. Vi hyrde en lokal på Skansen och hade en DJ som bara spelade Michael och en bar med (dyra) drinkar. Vi dansade och tjötade om showen. Helt plötsligt... samlas folkmängden runt vår banner som vi alltid har med oss på alla fanträffar. Där står sju stycken dansare från Cirque Du Soleil och tar bilder med fans. Dom sätter sig sen runt ett bord och dricker lite, jag pratar inte med dom. Men sen börjar dom showa för oss, heeeeeeelt fantastiska är dom. Och vi dansar tillsammans, allihopa. Jag får en komplimang av en av dom, han tar tag i mig och säger "I just have to tell you, you are AMAZING!" <3
Vi dansar hela natten, och dom stannar med oss till tre då vi stängde och har skitkul. En av dansarna, Gianinni från Holland är på jakt efter flickor och ger mig fina komplimanger och ber mig adda honom på Facebook så att vi kan hålla kontakten. Självklart gjorde jag det, han var ursöt!
Gianinni popping and locking away.
Sen hände det igen. En gigaklump av människor som har samlats och kameror blixtrar överallt (jag verkade alltid vara sist med att upptäcka saker verkar det som...). Där stod, håll i er nu, Jonathan "Sugarfoot" Moffet, Michael Jacksons trummis sedan Jackson 5 tiden. Jag hoppas ni förstår magnituden av det här! Herregud, det var helt sinnessjukt! Jag tog ingen bild med honom för jag tyckte synd om honom, han var helt slutkörd efter 2 timmars show och dom skulle alla åka till Finland morgonen därpå. Men jag kramade honom och sa "Thank you for being here." han svarade "No, thank you". Ödmjuk och så mysig var han, kramades jättelänge!
Senare fick jag faktiskt en bild med honom när det var lite mindre folk, och då hade han sett mig dansa. Han sa "You were great out there." Jag dog <3
Jag tar bild då Lotta/Majken kramar Jonathan <3
Tack alla underbara fans, jag är fortfarande mesmerized. Tack för att ni finns och tack för dom GRYMMA festerna vi skapar tillsammans. Tack dansarna/akrobaterna och TACK Jonathan för att du förgyllde mitt liv. Tack för att du ställde upp.
Much L.O.V.E.
(Mer bilder kommer inom kort)
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, verkade awesome!!!!! XD

2012-11-05 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0