Min teatersjäl kvider

Har druckit tre dagar i rad nu, herre min jesus. I onsdags träffade jag Frida och Sebastian. Vi blev bjudna av Roger på föreställningen Sandlådans Uppfostrare av estettreorna <3 Dom var hur bra som helst, så starkt budskap, så fruktansvärt roligt! :') Sen fick vi ÄNTLIGEN kolla på vår gamla slutproduktion, åååh den var så bra om jag får säga det själv. Jag saknar det <3 Lukten på teatern, sminket, manuset nerstoppat i ryggsäcken, klassen <3

Nästa dag (torsdag) såg jag föreställningen igen, men med resten av klassen x) Och vi träffade Eva, Roger, Arvid och Embla som sedan gick ut och åt med oss :') Fantastiska hela bunten! Tack, klassen, ni är dom bästa människorna som finns!











(Gammal teaterövning som vår klass var bäst på. Denna gången vi spelade in gick det sådär dock :P)

Igår vaknade jag upp hos Karolina och Jonathan, jag sprang och väckte Bastian i soffan och vi gick och åt frukost på brödboden. Sen tittade vi på när tvåorna repade på sina scener, jag kommer inte kunna komma och se dom färdiga på onsdag nämligen :( Men det var sjukt bra redan i detta stadie!

Jag blir så sugen på att börja spela igen, så sugen att jag nästan dööör. Jag hoppas jag kan vara med på Charlies Teater i sommar med Sebastian! Jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0