The Stand

Jag trodde att kvällen igår skulle bli en kväll i tristess när jag insåg att Hemmakväll inte hade några Stephen King filmer som jag inte redan sett. Jag gick ändå till affären för att låna Super 8 producerad av Steven Speilberg som ändå verkar riktigt bra. Men i jämförelse med The King... No. Men när jag kom dit, stod där framför mig: The Stand. Som jag har längtat att få tag på den! 6 timmar senare var jag överväldigad av detta epos. Flera gånger satte jag händerna för munnen "Herregud". Det är ett mästerverk. Läsa boken i sommar? Ja.




Lyssna bara på det här enastående namnet: Randall Flagg. Säg det högt. Den ondaste av dom alla.
Favoritkaraktären var Tom Cullen, the retard <3 "M-O-O-N. That spells deaf and dumb" "M-O-O-N. That spells x." <3
Och surprisen var när Stephen själv dök upp på tv:n! Haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0