Den bittra smaken av efterlivet

Redovisningen gick super, men efter mådde jag rätt dåligt. Somnade i sängen i väntan på Family Guy, missade det helt. Efter det var jag helt groggy och eftersom tjejveckan är på väg hade jag ett enormt sug efter någon form av bakelse. MEN! Jag lyckades att avvärja suget och tog en kopp te och gav mig sedan ut på en promenad och satt och njöt av ljudet av vågorna vid piren.

Kollade precis Dayviews, och såg att exakt för 5 år sedan la ut denna bilden med undertexten:
Den bittra smaken av efterlivet

HAHAHAH, så seriös xD

Undra hur många gapskratt jag kan framkalla när jag tittar tillbaka på mitt nutida jag om 5 år till.
Så för att öka nostalgikänslan satte jag på lite hederlig Mudvayne som jag var tokig i vid den tiden. Fortfarande lika bra musik :)

Kommentarer
Postat av: Anna

ahhhhh, den tröjan hahahha xD söt!

2012-03-18 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0