Woman in Black

Kom hem efter en pluggardag med kära grupp 8. Hur kan man vara så ambitiösa? Jag har sovit i 3 timmar tills nu och druckit en kopp kaffe. Summan av kardemumman är att jag inte kommer somna på ett ett jävla tag x) Så vad göra? Kolla på The Woman in Black från 1983? Tipset kom från My Fairy Queen's blogg, och det verkar vara en hejdundrande bra film för mig som är kär i skräckisar från 80-talet. Den är inte gore (tyvärr) snarare av den psykologiska typen, vilket jag verkligen inte har något emot.

Den nya versionen som kom (kommer?) ut i år är baserad på samma roman och i huvudrollen står vår alldes egna gullunge Daniel Radcliffe. Måste ses! Jag är så glad att han faktiskt får roller utanför Harry Potter serien och folk verkar acceptera det. Sebastian sitter väl just i detta nu och knyter händerna i vrede för "Pojkspolingen kan ju faktiskt inte spela teater!" Jag håller iaf tummarna för att han ska lyckas ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0