Teaterlätrare för en termin

Another uppdatering for today: Sebastian ringde idag och sa att han hade fått jobb i Motala och att han inte ska vara med och spela i Skara. Han frågade om jag fortfarande ville vara med, vilket jag inte ville... Känns inte så kul när jag inte känner någon där :( Så vad ska jag nu göra i sommar? Inget jobb, ingen dans eller teater. Detta suger hårt.
Så jag hörde av mig till min förra teaterlärare Roger och frågade honom om han visste om något kulturrelaterat som hände i Skaraborg. Han gav mig lite tips, men det jag verkligen vill säga är att han erbjöd mig en tjänst som teaterlärare för nästa termin.
Ååååh jag blev alldeles varm i kroppen. Och hedrad att han frågade mig, att han litar på mig och tycker jag är duktig nog för att leda klasser och lära ut teater. Men jag fortsätter ju i Jönköping, men åååh va kul det hade varit <3 Och så hade jag fått träffa Karolina mer <3
Bilder följer här på underbara Roger (och några på söta Arvid)






Kanske ska man ta ledigt ett år från skolan för att få vara jobbarkompis med den här kufen. Tänk, vi skulle kunna vara såhär snygga på heltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0