En helg med MJ Fanatics <3

Nu är jag hemma igen efter ett par underbara dagar i Göteborg i MJ Residence. Det finns så mycket att berätta, men här kommer några få bilder på vad vi hittade på iaf :D
Midsommar!
Inga bilder från kvällen på Trädgårn dit jag, Lotta och Johannes gick ut på lördagen, men här finns en video från en utav många danser som Johannes gjorde i en stor ring av folk som var alldeles galna i honom. Uppmärksamheten var på topp den kvällen!
Den 25e var den jobbigaste på länge. 3 år sedan Michael lämnade oss ensamma. Vi grät hela morgonen... Men vi hade bestämt att samlas på Condecco i Göteborg med andra fans för att stödja varandra. Det var fint :)
Sist men inte minst, Tack Michael. Det var du som förde ihop mig med dessa underbara människor. I owe it all to you <3
Jag saknar dig av hela mitt hjärta. Min bröstkorg krymper och jag kan inte andas. Jag kan inte sluta gråta.
You never said goodbye, Michael.

Kommentarer
Postat av: Becky

Ser ut som att du haft en asbra midsommar! Han som dansade var ju grym, roligt att folk gillade det :)

Svar: Det var grymt verkligen :D Jag kommer och berättar allt i juli ^_^ Ja, han är en av Sveriges bästa. Alla var helt galna i honom :D
Newwt

2012-06-27 @ 16:50:33
URL: http://sugarrush.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0