ååååÅÅÅÅÅH (S)PERMA!

Dagen har varit underbar, och jag snodde Beckys facebook-uppdatering för att visa på hur vi i gruppen mår nu. Och jag passar på att sno Johannas bild på våra öl från klockan-tre-firandet på Pipes. Jag kallas inte Thief för intet!

"Bättre avslut på det här läsåret kunde man inte ha! Efter dagens oppositionsseminarium så är det svårt att vara blygsam! Bara vackra ord och ett målande omdöme av examinatorn; välbalanserad, ett föredöme, proffissionell, lättförståelig, välformulerad, osv. osv. Imorgon firas det med fylla och ovvehäng i Hälsoparken med bästa klassen och grymmaste (s)Perma-brudarna! :D" //Becky
//Johanna

Min grupp har varit fantastisk rakt igenom, vi kämpade, svettades och slet, och det lönade sig faktiskt! Nu vill jag inte lämna dom för allt i världen. åååÅÅÅÅH (S)PERMA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0