CTE Shirt

Jag är så jääävla dum i huvudet, Hela sommaren har jag väntat på att köpa en Michael Jackson CTE Shirt, jag har dragit ut på det pga lathet. Igår satte jag mig ned och skulle beställa den från ebay. Självklart, SJÄLVKLART stressar jag igenom, läser inte ordentligt, koncentrerar mig inte (det är ju jag trots allt -.-'). Jag beställer från fel säljare. Båda har namn på M, båda skeppar från Honk Kong, båda har samma bild på skjortan. Den enda jag reagerade på var att det var 100 kronor billigare än jag hade trott. När jag var färdig blev jag kallsvettig. Fel,fel,fel,feeeel säljare. Jag skulle köpa från Magic, inte Manguoal. Idioti.
Men vafan, det är inte värsta grejen egentligen, jag förlorar 40 spänn. Jag mejlade och bad dom dra tillbaka beställningen, dom ger mig pengarna tillbaka, yadayadayada. Nu ska jag beställa all over again. Och självklart ska jag ha den svarta. Snyggast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0